Deze winter lanceert MESTRINI Optiek & Optometrie in samenwerking met Good4Service het brilservice abonnement, een vrij uniek en nieuw concept waarmee jij, zorgeloos en eenvoudig, de beste en nieuwste brillen draagt!
„Juist in deze moeilijke tijd willen wij het voor onze klanten makkelijker maken om hun favoriete montuur te kunnen dragen’’, vertelt Jules Mestrini. Hij voegt er snel aan toe dat de ambitie voor een brilservice abonnement er al jaren is, maar dat het voor het familiebedrijf financieel te riskant was om dit volledig zelf te doen. „Afgelopen zomer zijn we benaderd door Good4Service, een Nederlands, AFM-geregistreerd bedrijf dat deze service inmiddels bij vier andere opticiens in Nederland aanbiedt. Per 1 december 2022 bieden wij, in samenwerking met Good4Service, de mogelijkheid aan om brillen te leasen.’’
Het idee voor het brilservice abonnement is simpel: bij aanschaf van een nieuwe bril sluit je een tweejarig abonnement af voor het gebruiksrecht van de bril. Na twee jaar krijg je de keuze om het abonnement te verlengen met een nieuwe bril, op te zeggen of de bril tegen een gereduceerd tarief over te nemen. Het brilservice abonnement van MESTRINI is dan ook te vergelijken met een private lease-abonnement.
De huurkosten van een nieuwe bril bestaan uit de kosten van de bril plus de kosten van de brilverzekering (á 4%) gedeeld door 24. Z0 draag je zorgeloos, en voor een klein bedrag per maand, altijd een nieuwe bril. En mocht die bril gedurende de twee jaar van het abonnement beschadigd of kwijt raken, dan ben je verzekerd voor reparatie of vervanging.
Meer weten over het brilserviceabonnement en de mogelijkheden voor jou? Bekijk de website van Good4Service hier.
Voor vragen kun je ook bij ons terecht. Wij informeren je graag!
Maak een afspraak in Meerssen, Maastricht of Margraten voor een oogmeting en/of advies.